Ztráta, krádež iPhonu

Ztráta, krádež iPhonu

Své zařízení můžete nalézt pomocí služby Najít iPhone. Pokud ji však nemáte aktivovanou, změňte si hesla a nahlaste ztrátu zařízení.

Jak pracovat se službou Najít iPhone

Pomocí této služby můžete zjistit polohu svého zařízení a co nejrychleji tak ochránit vaše osobní informace. Podívejte se jak nastavit tuto službu.
 
A) jak postupovat při ztrátě nebo krádeži iPhonu pokud máte aktivovanou službu Najít iPhone
  1. Použijte aplikaci Najít iPhone (můžete použít jiný iPhone, iPad nebo iPod touch) nebo se přihlašte k webu icloud.com/find (na PC nebo Macu).
  2. Vyhledejte své zařízení. Přes aplikaci Najít iPhone vyberte zařízení (váš iPhone nebo jiná zařízení, která používáte), které chcete zobrazit na mapě. Polohu svého zařízení můžete sledovat i když není připojeno k Wi-Fi nebo mobilní síti. Stačí si zapnout Síť služby Najít. Na svém iPhonu můžete, který vám pomůže vaše zařízení najít.
  3. Klepněte Navigovat, pokud potřebujete zobrazit trasu ke svému zařízení. 
  4. Zapněte Režim ztráty. Aktivací tohoto režimu můžete svůj iPhone zamknout kódem na dálku. Můžete také zadat vlastní zprávu pro nálezce nebo nechat zobrazit váš kontakt na ztraceném zařízení. Díky tomuto režimu můžete také sledovat polohu iPhonu (při aktivaci režimu ztráty, je pozastavena možnost plateb přes Apple Pay).
  5. Postupujte dle pokynů na obrazovce.
  6. Zvolte Aktivovat.
  7. Kontaktujte policii. Zjistěte si sériové číslo
  8. Kontaktujte svého operátora pro deaktivaci vašeho účtu.
  9. Zařízení můžete na dálku vymazat a zabránit tak komukoliv v přístupu k vašim datům. Tento krok je však nevratný. Smažou se z něj všechna vaše data a zařízení nebudete moci lokalizovat pomocí služby Najít iPhone.

B) Jak postupovat při ztrátě nebo krádeži iPhonu pokud nemáte aktivovanou službu Najít iPhone

V tomto případě nebudete schopni najít polohu vašeho zařízení. Svá data můžete ochránit následujícím způsobem.

  1. Změňte si Apple ID.
  2. Změňte si hesla vašich ostatních internetových účtů, které jste měli na zařízení uložené.
  3. Kontaktujte policii. Najděte si sériové číslo vašeho zařízení.
  4. Kontaktujte svého operátora pro deaktivaci vašeho účtu.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení